קידום אתרים באילת

קידום אתרים באילת
צור איתנו קשר
צריך לקדם את האתר שלך בגוגל?

יש לכם אתר? רוצים להביא להצלחתו? קידום אתרים הינו אחד מן הכלים החשובים ביותר להצלחת האתר. כיום, כשהתחרות בשוק האינטרנטי רק הולכת וגדלה ואתרים מתחרים צצים מכל עבר, הדרך היחידה להישאר רלוונטיים היא על ידי קידום אתרים אמין ואיכותי. אל תישארו מאחור.

אנו בחברת סופטר מערכות מידע מציעים לכם שירותי קידום אתרים (SEO-Search Engine Optimization) מקצועיים, אשר יעלו את דירוגי האתר שלכם בגוגל ובמנועי החיפוש הגדולים, ויסייעו באופן משמעותי להצלחתו. חברת סופטר, אשר הוקמה בשנת 2001, הספיקה לצבור ידע נרחב וניסיון בתחום קידום האתרים, ועל כן תוכלו להיות בטוחים כי אתם מפקידים את אתרכם בידיים הטובות ביותר.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הינו תהליך שמטרתו להביא לשיפור מיקומו של אתרכם בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי החיפוש השונים ע"י אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש. קידום אתרים איכותי הינו תהליך ארוך ועקבי אשר בסופו צפוי אתרכם להופיע באחד מן המקומות הראשונים בגוגל, בהתאם לנושא המרכזי שלו ולמילות החיפוש הרלוונטיות.

עיקרו של תהליך קידום אתרים עוסק בשיפור חוויית הגולש. מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל שואפים להציג בפני הגולש את האתרים האיכותיים והרלוונטיים ביותר לשאילתת החיפוש שהציג. על כן, גוגל פיתח שיטות לדירוג אתרים על פי הרלוונטיות שלהם למילות החיפוש שהוקשו, וכן על פי התועלת שיפיקו עבור המשתמש. לפיכך, תהליך נכון של קידום אתרים יציב את טובת הגולש בראש סדר העדיפויות.

לתהליך קידום אתרים שני היבטים מרכזיים:

פעולות לקידום באמצעות עבודה בתוך האתר (On Site)

קידום און-סייט מתבצע בדרך כלל בעת הקמת האתר, ומשמעו בניית האתר באופן האופטימאלי על פי הנחיות גוגל ומנועי החיפוש האחרים. יחד עם זאת, גם אתרים ישנים ניתן לשדרג ולהחיל עליהם את ההנחיות הכלליות הבאות:

תוכן

אחד מן האספקטים החשובים ביותר בתהליך קידום אתרים הינו התוכן. על מנת שהאתר יוכר כרלוונטי ואיכותי ע"י גוגל עליו להכיל תכנים יעילים, מקוריים ועתירי מידע אשר ישמשו את הגולש באופן הטוב ביותר, יענו על צרכי החיפוש שלו ויסייעו לו בקבלת מידע ממוקד ורלוונטי לנושא. אתר בעל תוכן טוב וייחודי יועדף באופן משמעותי ע"י גוגל ודירוגו יעלה.

מילות מפתח

אספקט נוסף בקידום אתרים הינו החדרת מילות מפתח מרכזיות ורלוונטיות לתחום בו עוסק האתר אל התוכן. בחירת מילות המפתח תיעשה ע"י בדיקה של מילות החיפוש הפופולריות ביותר במנועי החיפוש, אשר עוסקות כמובן בתחום בו עוסק האתר. מילות המפתח שנבחרו יוחדרו אל תוך תכני האתר – החל מכותרות ותתי-כותרות ועד המאמרים עצמם. פעולה זו תחזק את מעמד אתרכם במנועי החיפוש בהתאם למילות המפתח שנבחרו. חשוב לשים לב כי לא נעשה שימוש מוגזם במילות המפתח כדי לא להפחית באיכות התוכן.

כותרות ותיאורים

בכדי לסייע לקידום אתרכם חשוב להקפיד על שימוש בכותרות חדות המתארות באופן מדויק וברור את תוכנו של הדף (עדיף להשתמש בכותרת שונה עבור כל דף). כמו כן, מומלץ להקפיד על תיאור לדף (או בשפת תכנות מתא תג/description) שיסכם באופן ברור את תוכן הדף, ויהיה ייחודי עבור כל דף.

קידוד האתר בהתאם לדרישות גוגל

על מנת שגוגל יוכל לסרוק את אתרכם ולקבוע את דירוגו באופן האופטימלי עליכם להתאים את קוד המקור של האתר לדרישותיו של גוגל.

מבנה היררכי של דפי האתר

חלק נוסף בתהליך קידום אתרים הינו יצירת מבנה היררכי מסודר של דפי האתר (מומלץ להשתמש במפת אתר). בכל אתר ישנו דף בית המהווה את הדף הראשי והחשוב ביותר. דף זה צריך להיות מקושר לדפים אשר רמת חשיבותם היא הבאה בתור, וכך הלאה. כיוצא מזה, ככל שעולה חשיבותו של הדף, הוא יהיה "קרוב" יותר לדף הבית. כך נוצרת מעין היררכיה המתחילה בדף החשוב ביותר באתר, ומסתעפת עד לדפיו הפנימיים ביותר.

פעולות לקידום באמצעות עבודה מחוץ לאתר (Off Site)

העבודה המתבצעת מחוץ לאתר מתקשרת בעיקר לתהליך בניית קישורים חיצוניים אשר יובילו אל האתר שלכם. אחד מן הגורמים המרכזיים אליהם מייחס גוגל חשיבות בדירוג האתר הינו כמות האתרים החיצוניים שבהם קיים לינק המקשר לאתרכם. עם זאת, חשוב להקפיד כי הלינקים החיצוניים יופיעו באתרים העוסקים בתחום שהינו רלוונטי לאתרכם – גוגל מזהה קישורים סתמיים ולא רלוונטיים אשר נועדו אך ורק לפרסום, ולא מייחס להם כל חשיבות בדירוג האתר. כמו כן, ככל שהאתרים המקשרים לאתרכם יהיו איכותיים ומוצלחים יותר בעיני גוגל כך תעלה חשיבות הקישורים החיצוניים.

תהליך בניית קישורים חיצוניים הינו תהליך ארוך הדורש יצירת קשרים עם בעלי אתרים אחרים, ביצוע החלפת קישורים בין אתרים, פרסום האתר בבלוגים וברשתות חברתיות ועוד.

קווים מנחים לקידום אתרים על פי גוגל

מנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל, מעדכן מעת לעת את האלגוריתם (התוכנה) שבאמצעותו נקבע דירוג האתרים בתוצאות החיפוש ואת ההנחיות למקדמי אתרים.

מומלץ מאד לקרוא באופן יסודי את שני המאמרים הבאים, ולמלא אחר ההנחיות: